tisdag 7 december 2010


Va trött ja blir!
Skulle på stan med matilda idag. men sa att hon inte behövde följa med för ja skulle
gå med leo ist för med matilda skulle ja bara köpa en grej, så vi kunde fota. då blev
hon lite sur att jag ångrade mig. sen så kommer inte leo, WOW! förväntade jag mig att
han skulle komma eller? han kommer upp på morgonen varje dag men INTE idag.
så jag tänkte lixom "wow, verkligen? händer det här IDAG IGEN ?" SÅ trött på detta !
jag kommer ALDRIG få nga julklappar köpta! extra tråkigt när man längtar dan innan
att man äntligen ska få komma ur denna håriga jävla lägenhet. sorry familjen ni får fira
jul utan mig!

Och det blir inga fotningar. orkar inte planera mer. det blir inte som jag vill ändå
om jag ska fota med fler och de ja skulle fota med matilda kommer heller aldrig blir
av för man får ju förfan boka henne flera veckor i förväg!
Har dammsugit mitt rum iaf. mina ögon svir för jag satt på tradera inatt till halv 4
för min telefon gick ut då. vann iaf. men suger att jag ställde min klocka för att gå
upp när jag varit vaken hela natten typ för att gå på stan å de inte blir ngt.

riktigt emo å bitter är jag. Thomas drack all juice. han ska inte ens va hemma egentligen !
Och fick inget på posten idag heller. saker som jag nu väntar på är:
telefon,tröja,halsband,UB, tänkte att ngt kunde komma idag så jag blir glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar