söndag 19 december 2010

Under året 2010 har jag...

Druckit alkohol? - Ja
Rökt vattenpipa? - ja
Fått ett sugmärke?- ne, tror ja inte
Gjort ett sugmärke? - venne
Har haft oskyddat sex? - Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - ne
Gjort något dumt? - ja
Gjort något som du ångrar? - ja
Strulat med ditt ex? - ja
Gråtit inför mer än 10 personer? -nej
Smygit ut? - nej
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Lekt med någons känslor? - inte med flit iaf
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - ja
Gråtit dig till sömns? - venne, ne
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Kysst en tjej? - pussat kanske, inte kysst (kyssa=tunga räknar jag med)
Vaknat av att du gråter? - nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - låter inte som jag
Slagit någon på skoj? - Ja
Blivit slagen på skoj? - Ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor - hm, vet inte , kanske
Gått bakom ryggen på någon? - på vem, har inte tillräckligt många kompisar så jag kan :O
Badat i havet? - Nope
Har haft snöbollskrig? - Ne
Sett en hel fotbollsmatch? - haha?
Inte sovit på en hel natt? - Jaa
Varit på sjukhuset? - Ja, på besök
Sovit i över 12 timmar? - Ja
Sett en film mer än 10 ggr? - hm.. nej
Tagit någon på röven? - haha ja
Lärt känna någon via internet? - ja
Velat dö? - kanske i 5 minuter eller ngt
Åkt buss i över 10 timmar - inte ens sammanlagt tror ja:P
Varit ute en hel natt - kanske nästan
Blivit tagen av polisen - jag är en duktig flicka, så nej
Skällt ut en lärare - ne, som sagt duktig flicka;)


Sånna här test är egentligen svåra, jag minns bara vad som hänt typ 3 senaste månaderna:O
ja menar, åkte ju tex mycket buss i våras till å från skolan. men detta halvåret har jag ju inte de.
minns knappt hälften av frågorna på listan. men lite kul att göra dom :P
när man minns grejjer, som typ "haha ja de har jag ju :D".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar