tisdag 7 december 2010


Är för lat för att redigera fler bilder.
har fixat till två, Bara denna blev bra typ.
jag hade klantat mig lite på armen när jag la upp den på bdb men nu äre bättre iaf.
och axelbandet såg ut att fått en omgång i liquify, men jag var nog bara bucklig.
fast NU är det liquifyat , så jag Inte ser krokig ut^^


Måste säga att ansiktet ser ganska vacker ut. ljuset är bra lagt.
brukar inte ens ha foundation när jag fotar för de går fixa i fåtåsjåp .
(foto B gruppen fattar uttalet;))
Och jag passar rätt bra utan piercingar :P
vet inte varför men alla bilder ser bättre ut när dom inte är i färg:P

(tro inte nu att jag är såhär snygg, har ändrat praktiskt taget hela ansiktet,
log inte ens på bilden. såg ut som en nerrökt kärring på
45 bast i hennes sämsta dar.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar