torsdag 23 december 2010


Onsdagsupdate,
Dan före dan före doppardan!

Idag har jag varit mammas slav, när hon gick till jobbet smög hon in en lapp i mitt rum.
Så nu jag har plockat ur diskmaskinen,gått med hunden,dammsöge,torkat golven.
(varför heter det torka när man blöter ner?) skulle varit upp på vinden åxå men
orkade inte, är så kallt:( städat smulans bur och gått ut med sopor åxå.
ush vad trött jag var förut innan jag åt mat. orkade inte göra nånting.
ont i huvudet med, typ som efter en lång dag när man bara råkar sätta sig ner å
vila så helt plötsligt har man sovit i nga timmar. ja la mig ner medans golven torkade ,
gud va gött de va. men ska inte sova ngt har jag bestämmt mig för.
imorgon är det ju julklappsrace med mamma. så jag ska lägga mig tidigt idag.
typ 11 eller ngt. haha det är ju snart? ska läsa så jag blir trött å somnar som en
barnunge ikv. eller ladda ner sims å spela lite , sen läsa. får se hur lat jag är
och hur mycket piratebay tycker om mig.

Tjatja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar