fredag 17 december 2010

Tog lite bilder när jag följde Emelie b en bit hem.
Här är dom som blev bäst.

Har velat ta en på motorvägen länge. dock var det inte så mycket bilar k
l 10 på kvällen men. meningen var ju såklart att få sådär långa streck ni vet.
nga streck jag , men ska prova igen vid rusningstid.
Tycker den första bilden är fin. knappt ändrat ngt, lens correction,skärpa
och grenarna var grönare. Bilden på husen vet jag inte vad jag tycker.
ALLDELES för mycket färg. men ville göra NGT med den.
Om jag tog bort färg blev himlen konstig. typ randig.

Imorgon ska jag (förhoppningsvis) gå på stan med Leo och David en stund.
Sen ska jag packa in alla mina paket<3 Tycker det är versta kul:)
Hoppas att julkänslan kommer ! Vi har ju faktiskt snö iår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar