torsdag 16 december 2010


Är jag inte cute i mina öronmuffar?
Var till affären och apoteket för en stund sen.
Spån går åt som smör i solsken. Ska alltså städa mitt rum.
Och kan inte fatta att det är jul om NIO dagar !
och hoppas verkligen jag får mer pengar innan jul.
har typ 150 kr eller ngt på mitt konto. vågar inte kolla.
Måste köpa ngt mer till kristin, och har inte köpt NGT till thomas.
En till grej till mamma åxå kanske. Beställde en till Leo igår. kanske skulle väntat.
men man har ju iaf 14 dar på sig att betala så kan ju ta de när jag får pengar igen.
har räknat ut att jag får dom PÅ julafton. lite sent om jag ska köpa julklappar..
Skulle packa in dom jag har köpt än så länge idag, men klart mamma glömde ta
med tejp hem från jobbet -___- orkar inte gå till affärn igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar