torsdag 30 december 2010


Busy days, Busy Days ...
Igår gick jag på stan själv. hade hämtat papper hos min coach och sen skulle
Leo möta mig. Men hörde inget av honom. Så jag lullade runt i nga timmar,
mötte mamma vid bussen av en slump på vägen hem. köpte detta:

(portmonäuggla,strumpor,strumpbyxor med hjärtan vs prickar,bodysplash,pyssel: tyll:strassband,spetsband,fjädrar,"diamanter"=ska bli håraccessoar)

När jag kom hem tvättade jag med mor.Gjorde Lax,potatis,hollandaise och ärter.
Sen bakade vi kladdkaka med aftereight på ,gött. Såg på Pirates 3. Depp är Soo hot;)

Och idag gick jag på en liten "interjuv", men venne vad man ska kalla de.
Träffade en som heter Robert på Clara Reklambyrå. Fick en liten rundtur och
träffa nga som jobbade (ingen var typ där idag). Detta var alltså angående praktik.
Men nu hade dom inte så mycket att göra, så det skulle inte vara givande för mig att
vara där just nu sa han. men om det blev bättre längre fram så skulle han höra av sig.
Hoppas han gör de:) Men han skulle lägga in ett gott ord för mig hos ngn
som hette.. daniel. son till ngn som hette sunesson eller ngt. Minns inte.
Men om han hade tid kanske jag får gå dit å titta runt i hans studio
och vara där nga veckor:)?

Sen iaf så satt jag på mitt i city i en timme å såg på Alice in wonderland på ipoden.
Väntade på systrar. När dom kom så gick vi runt på stan.
Sen även bergvik en sväng. Detta följde med hem:
Gött med "slamkrypare" (som mamma kallar dom).
har gått i höga skor i en hel vecka varje dag hela dan. så gött med platta ett tag.
jag passar inte så bra i dom dock..

Nu ser jag på den gröna milen med mamma å thomas.
thomas är en dickshit,

God natt:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar