tisdag 28 september 2010

Success is a state of mind.

fy fan vad dom pumpade in information förut i mitt stackars huvud.
längtade tillbaka till skolan. även om de är jobbigt att sitta å
lyssna så är min hjärna hungrig på fakta och kunskap. måste läsa böcker
eller se dokumentärer. ja venne varför ja fick sånhär sug.
men har kännt de i nga dar. jag vill veta saker, vill lära mig.
är trött på att låta mina dagar gå till spillo. tror ja ska gå till biblioteket
å låna fotoböcker. Vill köpa fototidningar åxå.
nu jävlar ska min hjärna gå på högvarv.

Och har verkligen ingen lust att gå tillbaka till folkuniversitetet
imorgon å på torsdag. Skulle ju leka med lio imorgon :(
dumma han på infon :(

var ute med hunden och sen fotade när ja kom hem iaf.
skönt med lite luft. plockade lite löv. får se om ja gör ngn förskoletavla
av den eller ngt. har lite planer.
så ja ska skriva ut massa bilder på skolan på fredag ,
hähäh, utnyttjarn de ja de ! >:D


TJONGELING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar