söndag 12 september 2010

Hej Tja görs ingenting
ja, jag har extremt tråkigt.
så jag tänkte att jag skulle skriva ett tråkigt inlägg.
here we go! Idag har jag tvättat och.. inte mycket mer.
varit ful och nu när mina mysbyxor är rena så har jag
dom på mig. Råttan ligger i min säng. han är så underbar.
sötaste mysigase gosbomb!
synd bara att han hatar allt och alla.
men han är snäll när han sover :)
lite som thomas. angry_kid_17 !!

Blir nog en film med mami sen.
Vi har ju massa godis kvar sen igår.
Harry Potter och halvblodsprinsen blire nog att se.
shit, jag ser era bry-ansikten ändå hit.
-_______-''

Måste fota ngt snyggt så jag kan lägga upp det på portfolion jag gjorde idag.
men det är så meningslöst. ingen ens läser min blogg så varför
ska dom kolla EN TILL sida? har tänkt sluta lägga upp bilder överallt.
bara ha alla seriösa bilder på ETT ställe. Alltså portfolio-bloggen.
men risken finns ju att om ja slutar med bdb, så ser ingen mina bilder.
för där har jag ju faktiskt nga bevakare. ingen bryr sig på fejjan,
ingen läser bloggen. vet folk ens att jag har pixbox?
fast på pixbox har jag ju bara gammaldret så det är ju skitsamma.

Men iaf, om ngn ens läser och bryr sig så kan ni väl hålla ett
öga på portfolion om en vecka, den har nog blivit bättre då.
Om jag inte tillochmed gjort en ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar