onsdag 8 september 2010





Jag blir galen snart.
kan inte se en enda film.
allt är så fel.
det är inge kul längre, gud jag är så emo!
aldrig nöjd heller. men man borde va nöjd.
det är bara så tomt.
alltid när ja ser på en film, så får jag den där känslan i bröstet.
så som jag hade förra hösten på kanalgatan.
men det var nog av stress, säkert jobbiga tider utanför skolan åxå.
(fortsätt inte läsa detta om du redan är uttåkad)
men jag mår alltid dåligt över det ever sense.
och när något är sorgligt, så är det extra sorgligt.
shit jag är så sorglig.
ibland är jag glad. men de går över.

stirrar ut över mitt tomma rum,
sa ju att jag röjde massor från mitt golv.
det ser bra ut. men tomt.
allt känns så rörigt, inom en, när det är stökigt.
när jag är rörig brukar jag städa skrivbordet på datorn.
då känns allt bättre, lite cleanare, lite mer kontroll.
samma känns det nu med rummet, rent, enkelt,osvårt, men tomt.
vad vill jag?
egentligen vet jag. men hur kommer man dit?
egentligen?

det hänger inte på mig,
jag bara väntar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar