fredag 17 september 2010

Gud vilken GirlieGirl jag varit idag .
Prommenerade med Emelie B in till stan.
Gick till waynes så B kunde äta och jag fick en fanta ^U^
Sen gick vi runt å glodde i affärer.
Allt innan H&M,
för det är där man handlar ;)
Så jag köpte VÄLBEHÖVDA
hel
t svarta vanliga leggins ! Och sen en hårborste för den
ja har nu hatar mig.
Och en MEGAFint halsband !
Hittade även en JÄTTEFIN tröja, lite trekvarts ärmar,
stora guldiga knappar fram, och en på varje axel.
Lite sailor stuk<3 Sen cyklade jag hem från stan,
B skulle till A-förmedlingen.
Svängde förbi Ica och köpte en pastasås.
Kom hem, kirrade såsen och makaroner och äppeljuice<3>
Vilade lite för min hjärna sprängdes nästan.
Så fort ja rör på mig eller är ute bland folk blir ja megatrött

och tjock i huvve. Sen så åkte jag, mamma och thomas till IKEA.

Träffade Elvira:) Sen så åkte vi till jysk.
Och snart kommer Kikki L.(lite sent nu snart..?)
Väldigt fartfylld dag.

Men jag antar att det är bra för mig.

Myxbyxorna kommer vara extra sköna sen när ja ska se på film <3

2 kommentarer:

  1. var väll inte så farligt att va ute å gå eller? ^^ men tagga lördag då ^^
    foto @ night ^^

    SvaraRadera
  2. Äh! inga mjukisbrallor här inte, jag kör utan byxor! :'D haha. lät som en rolig dag dock :)

    SvaraRadera