söndag 19 september 2010

Sitter och äter sallad.
Den är Gooooood<3

Idag har det inte hänt ett skit och jag tänker inte skriva
ngn dryg text om hur tråkigt jag haft ens.

Imorse gick ja med voffa precis efter ja gått upp.
Så man var sådär ofixad och trött en fuktig morgon
i mysbyxor. lite kallt i luften men solen lös så man blev
jävligt varm ändå. Precis som när man vaknat,
gått ur tältet , mår skit, luktar illa,
och ångrar de man gjorde dan innan.

Saknar Arvika !
Detta året var ganska fail.
förlåt, men det var det.
jag såg typ 3-4 band eller ngt. minns inte längre.
Men skulle ju se nitzer å massa. COMBICHRIST lixom !?
vafan Emelie ! Skäms över mig själv och ångrar
mig så förbannat ! dumdumsillsill på elitnivå.

aja, nu ska ja fortsätta äta min sallad och ha tråkit på fejjan.
snart spelat alla spel som finns där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar