onsdag 22 september 2010

Dagen so far :
Åkte in till stan halv ett typ för ja skulle på info på arbetsförmedlingen.
Nu är jag totalförrvirrad. Men ja, får försöka hitta en
praktikplats eller läsa kvällskurs, för har ingen lust
med att AF ska bestämma över mig ><
ska fråga om man kan läsa webbdesign ngnstans.
Ska även in till min gamla skola imöra tänkta,
prata med lärarna om referenser och lämna kapsyler till ingeborg.

Måste säga att av att göra en sak,
om man inte brukar, så blir man modigare sen.
Kände mig helt plötsligt modig idag.

Gick till apoteket åxå när ja ändå var i stan.
Sen hem, så ser ja att tanten längst ner glömt sin nyckel i dörren.
Visste inte om ja skulle knacka på eller inte.
Trodde de bodde en surtant där.
Men ja plingade ändå, hon blev jätteglad.
Sen var hon i hissen versta trevlig.
De känns rätt bra nu. imorse va ja jättenervös.
Jag måste gå utanför dörren mer. Och inte bara till affären med mamma.
Jag behöver blir vuxen. Göra saker som vuxna gör.
Vara seriös. Ska söka praktik på KLARA reklambyrå tror ja,
Om dom fortfarande behöver en.

Nu är jag hungrig.
Har lust att åka till solareturen åxå. sögen på en byrå.
de va ngt mer.. som ja å mamma skulle kolla på för länge sen.
men de har ja glömt. får se när hon kommer hem om hon vill dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar