måndag 6 september 2010

de blir inge bra detta.
kan inte sova och är på något sätt nervös.
har den där brännande nervösa känslan.
eller om den är lite orolig kanske.
känns bara fel,
att jag nu har lovat. men det betyder inte att jag går
med på vad som hellst från din sida.
igår var för mycket. måste finnas en gräns för vad jag går med på.
och ändå, de kan inte hålla på såhär. det leder ingen vart.
bestäm dig bara så jag vet. trodde jag ville att du skulle göra
det du behövde så det kunde bli bra sen. men märker att
min mage inte vill det. ingen direkt, syn jag hade väntat mig imorse.
jag var borta i en dag. det gick ganska snabbt det.
kul om det inte är som jag tror ><'
visar sig vara någon av dina ist. lol.
men ja, blir paranoid av att kolla på iaf.

får fösöka sova. ska upp med tuppen imöra och om jag ska
grämma mig över detta kommer jag aldrig somna,
så var tvungen att skriva av det.

jag är verkligen rutten ><'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar