onsdag 8 september 2010


bla bla bla bla bla

Ska fixa ps sen, har massor av bilder som vill läggas upp.
känns som att jag behöver skriva så mycket. men ingen idé ändå.
Känner för att vara arg. men jag är egentligen glad. fast fortfarande arg.
min kropp är sleten. likaså är mitt hår. hatar mitt hår.
vill få jobb på de där tidningsgrejjset så jag får massa pengar.
dreads blir ! tänkte ja skulle göra en lista på saker jag BEHÖVER,
och vill ha. fast mer i allmänhet. inte bilder på ALLT.
som ni förstår blir det en hel del bilder.

Drar vad som hänt under dagen först :
Gick upp vid 12. tränade, åt två ägg, duschade, ut med hunden,
cyklade till råtorp och läste lite i min bok (Kinesen av Henning Mankell)
och åt även banan vid vattnet. sen hem igen och röja som fan i mitt rum.
dammsög,tvättade i smulans bur, röjjde bland lådor och hyllor. gömde
undan massa saker som stog överallt. ser fräschare ut nu iaf.
Slängde min blomma