onsdag 1 september 2010

Tisdag!

Leo kommer förmodligen straffa mig väldigt hårt eller döda
mig om han får veta att ja lagt upp dessa på bloggen.
OCH, copyright på dessa, så du får INTE spara dom på din dator.
Och om du ser dessa så tipsar du inte ngn om dom.

okej, när vi har det avklarat,
Sitter hos Leo nu. Han är på innebandyträning nu. och fotboll innan det.
träningsnarkoman. Skulle fotat med min syster nu men blev inge.
Vill även fota killar i korsetter. venne varför ja kom på de nu men
om LEO kan ha korsett och låta sig bli fotad i det så borde fler kunna.
och nu inte alternativa killar då som brukar ha det. utan ska vara killar
som du inte alls skulle kunna se i korsett. blir ngn cool kontrast.
ska se om ja kan fota David kanske med. känner inga fler sen ,
haha.Nicke, men han skulle ju säkert kunna ha en.
Men kanske provar honom åxå.

Iaf, igår så kom jag till Kikki vid kvart över 3 eller ngt.tandläkaren , sen handla.
Gjorde kycklingsallad och sen mest tv :PIdag så klippte ja henne lite .
Sen fotade Leo en snabbis, sen såg vi kims bil
så han vågade inte längre:P
Och nu sitter jag här och väntar på han, Leo alltså.
Glömde min mobil hos kikki åxå. men tror hon kommer med den eller
så får jag springa dit å hämta den. kanske leo kan träna sina ben lite till ^^

Bilder från igår:




ska ut och fota lite mer kanske sen och imöra med.
passa på nu när jag är ute i vildmarken ;)

hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar