söndag 19 september 2010

hajhaj

Skulle lekt med david och leo idag egentligen, tror ja.
eller trodde. eller hure blir.
men min telefon har varken ljud,bild eller sms kvar så
det är ju lönlöst att försöka kontakta ngn av dom.
david telefon är ju även död den så.

Gick till affär ist i all mulenhet.
(innan var det sol, och Nu äre sol!)
shoppade nödigheter och brun stor tejp.
himlen är dock kolsvart ser ja nu.
köpa iaf tejpen så ja kunde packa in platåskorna
som jag sålde på tradera. men BRA SOM JAG ÄR så har jag
ju tagit bort mailet med adressen i .
Gah va trött ja blir ! å jag som weinade till henne som
köpte att hon va sen med pengarna.
aja, hoppas hon inte blir kränky.

Venne vad ja ska göra resten av dan.
Måste steka all kyckling eftersom ja hade lagt hela påsen i kylen.
duktig var ja då med. som jag alltid är.
Sen tömma kameran från när ja lekte med B och kikki L.
även egofotat så kommer väl sån skit sen med.

Får hitta en bra film till ikv med.

Sååå.. om ni inte har ngt att göra kan
ni ju lyssna på denna söta låt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar