tisdag 7 september 2010

Money Money Money !
Sitter med Emelie och kollar på saker vi inte har råd med.
hon kallar martin för tjockis. Han äter alla negerbollar.
jag är hungrig :( ska söka jobb som tidningsutdelare på natten.
sweet med pengar ! ja SÅÅÅÅ shoppa.
och Alla ska på födelsedagspressenter!
Typ Leo,thomas,kikki,Emelie B. och min mamma ska få ngt sött:)
se så osjälvisk jag kan vara ! OCH DREADS! och silvertoning !
SKOR! GOOOOODDIIIISS.
kommer bli en flötkörv :(
behöver ju en ny telegfon :( vill ha macro
till kameran åxå. vore sweet! Och en space:ig väska till den !
kommer kroga åxå. sen så..är nog pengarna slut ><
Men iaf så kommer jag vara lyckligast om jag får jobbet !
jag bjur kladdkaka lagret runt :D

juste, fick tillbaka min mail idag :D:D:D:D:D:D

men adda skype ändå, eftersom att msn
vägrar skicka de jag säger till folk -_-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar