torsdag 23 september 2010

Nattlig skrift

skriver ett nattligt inlägg för att säga att jag överlevde ännu en torsdag.
Och jag är så kär i råttan. så go missemaui. fattar inte varför alla hatar
alla ensama katter som är rädda. ja bara gillar dom mer : )
som bajsrumpan (en kattunge vi har som är lite sjuk i rumpan).
Det är så synd om henne så ja gillar henne mest. dom andra ska vara
glada att dom är normala. dom har inget att va ledsna över.
men denne lille, blir tårögd när ja skriver om henne.
Man ser i hennes ögon att hon lider och önskar hon kunde dö.
ingen kul syn. Så fin å go som hon är < 3 . Hon är fin och mysigast av alla.
tyvärr måste vi låta henne gå.. hatar när sånt händer.
Men hon älskar oss nog då, för hon är så ledsen.
mamma sa till mig idag "Hon dör iaf med kärlek". för ja hade lindat in
henne i en handuk och lagt henne i min säng. imorse var hon ensam så ja
fyllde en flaska med varmt vatten. men sen när ja skulle duscha så hade
hon bajsat ner sig. skratta om ni vill . men det var så synd om henne.
dom andra bebisarna ligger sällan bredvid henne i hallen på stolen.
men idag låg de en där. hon måste blivit glad när ngn var med henne och flaskan.
även om hon luktar äckligt. Fina missen < 3 .

oj, inte de ja skulle skriva om. ibland bara blir de så. älskar ju missar så : ).
iaf, fick min klänning idag. Den passade, även om den är en 34.
fatta, 34 ? det är bara små personer som har de.
men den är ju i stretch, så därför antar ja :P
får en bild imöra för kamerasladden ligger i vardagsrummet å
mamma sover ju där så länge efetrsom vi inte målat hennes rum än.

annars idag så hare inte hänt mycket. Matilda kom förbi.
lämnade min sjal och fick låna hennes jacka. Vi såg på DH.
Hon är versta snäll egentligen. ibland är ja nog lite krävande.
men ja har ju ingen egen skinnjacka : ( kul å gå på krogen med
vindjacka och parteyshoes lix. men hon kan vara en bitch ibland åxå.
men ja ska fråga om hon vill låna ngt av mig. Även om ja inte ha
så mycke snygga kläder, borde ja kanske va mer generös. men vill ju
inte låna ut mina fina kläder å vara ful :(
känns som man aldrig är snygg längre. bara när man ska ta
egokort eller gå på stan. men jag gör ju inte de så ofta.
så det är många dagar med oplattat hår och mysbyxor.

förlåt, skulle bara göra ett snabbt inlägg om klänningen.
I JUST GOT A LOT OF FEELINGS OK ?
ja vill ha en pratperson. sån som verkligen bryr sig.
som man kan säga allt till.


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar