torsdag 9 september 2010

I've got taste !

Sovrum och vardagsrum liknar varandra lite men.
Antar att jag gillar det så.


(Klicka för STÖRRE)


Kök
Köket skiljer sig ganska mycket:P men de ät bara för att jag
inte kan fylla köket med kuddar och fotöljer eller speglar ><. så eftersom
jag gillar å baka å har en femenin sida så ska köket vara gulligt och ja ska ha
hyllor jag kan fylla med burkar (jag gillar burkar) och massa söka kakfat<3>
där ska jag stå bland godsaker och 50 tal och bara känna mig söt.
Även lite antik feeling, skulle vara fint att dricka te ut en blommig kopp
med guldkant och lyssna på musik ut en liten radio.

Vardagsrum

Vardagsrummet ska vara rent,cleant,classy. lite gamla möbler för
jag gillar antikt. Så på bilden är det en tvbänk med kina stuk.
även ett kina skåp från ellos. Färgerna är Silver,lila och svart. inte så mycket
lila på bilden men. ville ha en lila luddig matta men hittade ingen.
inte heller ngt soffbord. Men två fina skåp, ett av dom vill jag ha en
kamerasamling i. som ni ser på bilden ;) Och även min älskade "General".
(stativlampan). så det är lite studiofeeling.
funderar på att ha ett tomt hörn där jag kan fota lite.


Sovrum
Sovrummet ska vara klassiskt och stilrent, men ändå
mysigt och färgrikt. Så det är regnbåge,svart och guld. Eftersom jag ska
ha en Walk-in-closet så har jag ingen garderob på bilden ;) lite små
byråer att förvara saker i. men den högst till höger kan jag ha
myskläder i eller olika kuddöverdrag och mysiga saker. lite ljus och
pjamaser kanske . Fint stort skrivbord till datorn, ska även få plats
med en skrivare . Stor säng med "sänghimmel/gardiner".
dom får vara i ngn av färgerna bredvid.guld hängde jag på för det var classy ^^
hittade ingen bokhylla men det vill jag ha så jag kan ha en läshörna.




Hallen och toan kommer snart !


(detta är alltså om jag bor i en tvåa.
tredje rummet kommer ändå vara en studio/chill rum.
kanske kommer eventuell bild.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar