fredag 27 augusti 2010

Var nga dar sen nu. kl är 01:33.
Har inte hänt överdrivet mycket.
mest slappat. handlat med mor, ut med hunden.
random boring.
Fast egentligen har jag ju gjort massor när ja tänker efter.
Igår så var jag på kräftskiva hos Elvira :)
Hon är ju för söt:) versta omtänksam.
(glömde kameran dock :()
Sen bjöd hon på drinkar med. drack inte fler än 6 men
ändå lyckades jag spy när jag kom hem.
händer ungefär.. aldrig. lyckades trycka i mig massor av mackor
och vatten. sen somnade ja med blurdon.
Och han var inte direkt pepp när han skulle upp imorse.
Men det var bra att han inte åkte,för han är rolig när han är cp :)
och ganska så rutten när han dansar med diadem :)
När han till slut åkte hem med sin far så åkte jag å handlade med mamma.
Så det var tacos förut. GÖTT!

Och mötte Matilda vid tingvalla hallarna för typ en timme sen.
Missade bussen tydligen.
Så nu ska ja hoppa i säng, blurdon får komma snart igen.
även om han knör och armbågas ibland så
äre bättre än å va ensam jämt ^.^

God natt

(bild på nytt fb-spel. inte nytt men. tröttn
at på fiskarna..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar