söndag 22 augusti 2010

Sitter i sängen och n00bar på facebook och
leo spelar angry birds på sin fon.
Han kom igår och sov här men stannar idag igen.
bakade muffins med sylt och nga med kanel/äpple. dom var goda:)
annorluda med kanel/äpple. men ska baka nya sånna
nån dagfast med större äppelbitar. gjorde så små nu att dom inte
kändes även om ja hade i mycket.

Så de enda jag gjort idag är drygat ut dagen till kl 4. då jag gick å handlade.
kom hem, ut med hunden, göra hamburger,bakat, såg på happy gilmore.
sen flötat med "twix" (och muffins ofc). Gick en promenix
med leo med. det var mysikt:) skrapade tia-lotter i sån där rund gunga.
Vill se på "Napolen Dynamite" idag igen för båda sommnde igår till den.
men leo verkar inte så intresserad
just nu. han har varit seg hela dagen tycker jag.
filade sina fötter i vardagsrummet med ><
(tack och lov att ingen läser min blogg)

Nu ska jag försöka göra ngt med han,
bilderna från kusten får vänta lite mer tills jag har lust.
(och muffinbilder kommer som edit på detta inlägg)

God Kväll


(ont om bilder i inläggen nu så här kommer en på s
kor som skulle ÄLSKA att sitta på mina fötter !)
(det är silver,inte vit, om de såg ut som de:P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar