fredag 20 augusti 2010

God morgon små piggeliner!
Idag var det meningen att vi skulle åka till kusten kl 10.
men ingen är ju vaken :Sfick panik när ja såg at kl va kvart i nio.
men så vare bara mamma som va vaken.
och hon var åxå nyvaken typ. och vädret är mulet :(
Hon frågade om vi skulle åka ändå, men ja pallade inte bestämma.
eftersom jag är trött,hungrig å cranky å de finns bara mörkt bröd.
Skulle gärna sova lite mer. gick å la mig kvart i tre mitt smartass.
aja, men iaf så bestämmde mamma att vi åker ändå.
venne hur lång tid de tar att åka men, är ju inge kul å framme för
sent så man kan va där i 4 timmar sen åka hem igen. SÅ kul är det
inte att åka 5 människor+en hund i en liten saab.

Vill sova mer :(
sitter å petar äckel ur ögonen hela tiden.
(fräsht att skriva de lixom :S)


Var tomt i min säng inatt, Låg ju en snygg kille där i flera dagar.
från i förra fredagen har han sovit här alla nätter förutom sön-mån.
men gött att bre ut sig å ingen snarkar bara för att han är 18 ^^

Nu får jag väl gå ur sängen antar jag,
Ses ikv, Adjö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar