onsdag 18 augusti 2010

Tisdag
Inte gjort ngt alls idag.
skulle träffa Emelie,Lina och Kikki.
Men de började strula med kikki bara för hon
inte vågar va med Emelie B själv. jag va ju med Emma själv?
plus att Leo va var å ja kan inte bara dissa han.
så stannade hemma med Leoboi och gjorde ingenting.
städade i mitt rum. gjorde mig i ordning sengick vi å handlade. ville
bara cupcakes så köpte grädde,karamellfärg och choklad. Men sen när
ja kommer hem finns de inge smör eller formar. å jag hade ju
inga pengar så kunde ändå inte handla mer. och nu när mamma kommit
hem från ikea så tyckte hon inte att jag skulle baka idag bara för de
blev sent. äre väl inte? bakar ju kladdkaka när HON vill ha kl 9 !
Så bara för de har ja inge å göra. Leo sitter å
spelar Xbox 360 som han köpte av Robin idag.
Känns lite som en bortkastad dag.

skulle få låna Emelie b's kamera med.
men nu när jag inte träffade henne så blev de ju inge.
Och Emma har batterierna till digitalkameran så kan inte ens ta kort
på västkusten på fredag eller cupcakesen om ja hade bakat nga.

Juste, jag och Leo gjorde grön tortellini förut.
versta gulligt såg de ut.Leos kamera är versta bra :P

Och nu ska mamma grilla med.
kommer inte orka äta ju:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar