måndag 2 augusti 2010

Åkte till Deje med mami och thomas vid ett igår (lördag).
Så jag lekte med syster. Gjorde smycken. Massa fina :)

Kikki lärde mig göra Macramé-armband så jag gjorde ett svart/blått.
Sen handlade vi och såg på "Den gröna milen".
Den var inte som vi trodde, men den var bra.
Sen vid ett så mötte jag Leo så vi gick hem till David.
Spelade super Mario för första gånge
n.
dog hela tiden :(
sen hem å sova.

Idag söndag
gick upp vid tjugo över ett.
gick hem till kikki och gjorde mig i ordning.
skulle gentligen följt med på Auktion men ville va med lio
så sket i den. men sen så blev de in
ge med
leo och mamma kom från auktionen
vid 5. så kunde varit med han. och nu har jag
ångest över att ja inte gjorde ngt av de.
satt bara å drygade vid tv: n med Thomas och Kim.
Och gjorde kitty halsband.
hemma nu och ska äta skinksås igen.
Se på SATC2 sen eller duplicity blir.

adjö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar