lördag 21 augusti 2010

Hemma!
Kom hem från kusten med familjen för nga timmar sen.
typ kvart i 11 eller ngt. Tänkte att jag skriver här vad vi gjorde
och bilderna kommer imorgon i ett inlägg utan text.

Vi skulle ju åka vid tio men kom iväg vid halv tolv.
lite innan men åkte till Maxi å handlade.
så därifrån halv tolv då, sen åkte vi,åkte,åkte och åkte.
På vägen dit spanade vi på runor som vi tittade på för
flera år sen. typ 8 år sen eller ngt. ser precis likadant ut:P
Sen stannade vi och lunchade.
Äggmackor,juice och muffins<3 like old times.
sen åkte vi till Grebbestad.Alltid lika fint där.
Gick till krabbfiskarbryggan, blåste massor och hittade inga musslor.
så blev inge krabbfiske iår. Så vi gick in til stan å glodde.
fast nu äre ju sent, typ höst snart. så folktomt och mulet var de:(
men vi kollade i affärer å lite sånt. Hittade 2 megafina klänningar.
men fattig som ja var så kunde ja inte köpa ngn :P .
Men mamma köpte dock en billig ASFIN tavla sen. typ 29 kr.
egentligen 49, de va ju billigt de med men hon i kassan trodde den kostade
29 så vi sa inget >< Tar en bild på den imöra. Efter byn och bryggorna så
tog vi bilen på en 40 min lång tur och letade bra grill-spot. hittade
spoten på en klippa under ngn trägrej.(bild imöra). så de blev
korvätartävling och kamerakrig. många charmiga bilder ^^
Sen bar det av hemmåt. men ja somnade med volbeat i öronen
så jag visste inte vart bilen tog mig. Vaknade efter 40 min å thomas
hade bestämmt att vi skulle åka en omväg på en timme för han gillade
kringelikrokvägar :( Åkte lite vilse men med morfars exklusiva karta
så hittade vi hem:)

Bra dag med min störda familj :)


Nu väntar jag på Leo som tigger sovplats.
är här om nga min så jag får sluta blogga i min
blogg som så många som EN person läser><
God natt:)



1 kommentar: