lördag 28 augusti 2010

Fredag! :D:D


Tog kort på kikki i måndags när vi var på väg till netto.
Sen gick vi även till max:) alla bilder hade hontyp
solen i ögonen men denna är fin :)
även trädet är från i måndags.


Egobilderna är från idag med Emelie b's kamera.

Och ngt som jag ALDRIG trodde ske. inom detta året som arbetslös iaf,
Jag har en kamera ! en ALLDELES EGEN kamera !
Jag skrev ju häromdagen att Nina Nord ville låna ut sin kamera.
Men det var tydligen inte tillräckligt snällt av henne.
Idag ringde hon och sa att jag skulle ut å möta henne.
Hon hade KÖPT en kamera åt mig !
Helt otroligt! Hon tyckte att jag verkligen skulle ha en egen
så hon bara köpte en ! Och mamma säger att jag nog är speciell
för Nina bryr sig inte om vem som hellst.
Pratade ju med henne på fejjan om kameror å vad hon hade
för ngn och så. Då frågade hon vad för ngn jag skulle vilja ha om
ja hade en, Och eftersom Emelie B har en Nikon D300 och det nog är
de bästa jag klarar jag så sa jag en sån. skulle nog ganska lätt klara av
en mer komplicerad med men jag tar inte så avancerade
bilder så en D300 är perfekt!
Känns fortfarande inte som att jag har en. Det är för bra.
Mamma sa att vi kan överaska henne med ta kort på hennes
hästar i smyg å sen så ska vi rama in och ge henne.
Vad mer kan jag göra just nu för att återgälda henne:o?

Och kan inte fatta att jag, som är så emo och olycksdrabbad,
skulle fixa en dator OCH en kamera för inga pengar alls. Helt otroligt egentligen.

Så nu ska jag fota massor !
PLUS att jag fick en cykel igår Matilda snodde när jag mötte henne :P
Så nu ska ja på cykelsemester i Karlstad och fota.
Äntligen kan ja kalla bloggen för en fotoblogg<.3

Och jag va inte tillräckligt flöt igår,

så tar tacos idag med!
PUUUUUSSSSSS!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar