måndag 16 augusti 2010

Emma har redigerat två bilder från sessionen.
Gillar dne längst ner. även om den egentligen är lite för naken.
ser lite tomt ut. men ändå bra ljus på den. och den över ser ganska rutten ut.
typ "hey, i'm so sexy, but really not". Och gillar inte brösten heller. fula.
Är kanske intebästa kvallitén. men dom är tagna i JPEG å inte NEF.
plus att ja tog dom från bdb. som man kan se
står det "Wahn" nere på den översta bilden.
den andra syns de inte på.



Iaf, igår så blev allt helt fel.
Så här skulle det vara : Leo och david skulle på
krogen med sina stora systrar.
Och lulu skulle åka till mig och så skulle vi förfesta här och david
å leo skulle vara med. sen skulle dom dra till score och jag å lulu
skulle med min mami till udden.
såhär blev det : David åkte med buss med lulu in till stan.
leo kom innan . men sen helt plötsligt hade david sagt att lulu
fick vara med å lulu sa att vi skulle till score.
även om ja sa till henne att jag inte hade råd. Och sen var det
dyrt för henne att åka till mig tydligen, 13 kr >_<. så jag skulle
möta henne i museiparken tyckte hon å dricka med henne å david.
men de hade jag inte tid med för ja satte i dreads på matilda och
skulle göra mig i ordning å dricka och mamma höll på att grilla.
och även om ja skulle möta henne i stan så skulle ja ju få åka hem
sen eftersom hon skulle på score . men leo ringde till david så han
lämnade lulu i stan så hon var med cina och anki. och sa inget
till mig >_< av sig när hon va i stan. vilket hon inte gjorde.
anyways, åkte in med leo till stan efter många om och men.
SJÄLVKLART så hade jag inte leg:et med mig. SMART!
så jag fick åja hem igen. leo gick till score.
fast där kom han inte in ens. så när jag kom tillbaka till stan så
mötte jag mamma på torget med lotta. gick till cofféhouse där
leo,david,elvira,mimmi och carro var. kände att hb:n slog till
ganska snyggt när vi var där. pratade med mamma och elvira
om norge å sen blev de jävligt jobbigt så ja gick på toa å chillade
med mycket vatten. sen kom leo å sa att jag varit borta typ
20 min.men de rätade till sig sen. sen mingla vi på torget.
mötte lulu å anki. sen är listan lång med alla vi hittade vi score.
lång text, sarriee.
åkte hem sen med leo vid tre eller ngt.

God kväll ändå :)

men har ändå typ dåligt samvete att jag va med david å
leo när ja inte skulle men leo sa att det var okej med
mig men inte med lulu ><

1 kommentar: