fredag 20 augusti 2010

Har överdrivet mycket bilder att lägga ut nu.
men uppdaterar denna dagen först å gårdagen senare.
Så, vaknade vid ett med en hemul vid min sida.
vi åt lite frulle + muffins. sen duschade.
och såg på tv i ngn timme. allmänt dryga typ.

Nu var jag precis ner med tvätten.
tvättar endast två maskiner med svart för ja är så jävla lat.
(plus att bara typ mina kläder som är svarta hähähäh).
Ska göra lite spagetti till stroganoffen som blev över från igår.
det är gött. och redigera bilder mellan tvättspringningarna
så jag kan lägga upp dom sen.
så ALLA mina 2 bevakare kan se !

fick btw en sjal av mami igårkväll .
mötte henne utanför byggnaden på väg till bussen.
mamma har en likadan fast med grönt glitter i.
virkad av hennes jobbarkompis.

Later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar