onsdag 25 augusti 2010

blä
nu äre höst.
Och imorgon ska ja till SDR på info.
har läst i forum om hur kasst det är. alla weinar verkligen.
men trodde inte heller att de skulle vara bra betalt eller kul.
men alla pengar är välkommna. och har inte direkt
ngt annat för mig på häljerna. va en tjej som skrev att bara
man har ett mål med pengarna så äre lite värt iaf.
så jag antar att om ja skriver ut en bild på mina vürsting
snygga skor, och tittar på dom varje dag så kanske jag känner
mig motiverad. får se vad ja tycker. provar iaf denna veckan å sen
om de BARA va ett helvete så äre väl bara att sluta antar jag.

Annars så har jag sutte hemma idag. spelar fashion world.
jävla facebook nörd. men har inget att göra. eller massa, men jag är för lat
å ful för att orka. idag tvättade jag inte ens håret. det händer bara
på festival eller när jag är magsjuk! och jag var på IKEA med. t
rodde jag skulle kunna få hämta en katalog.
MEN DE FICK JAG JU INTE! :( får hoppas den trillar
ner i min brevlåda imorgon.
tillochmed Deje och Skåre har ju fått sina :(

jaja, nu äter ja muffin och dricker juice. skypar med leo men vi är
helt tysta så ja ska läsa lite i boken ja fick i julklapp av pappa.
"kinesen", Henning Mankell. måste ju läsa ut den innan jul.
kan ju inte läsa en bok på 580 sidor på ett ÅR. och om 4 månader
äre ju jul igen.exakt idag. det har ju kristin lindblad räknat ut.



Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar