torsdag 5 augusti 2010

T o r s d a g

Kl är 14:01 just nu.
vid denna tiden brukar jag blåsa håret.
men idag så var jag klar innan 11.
har tvättat,torkat,vikit 4 maskiner tvätt, tagit en nap,
äte frulle å allt. känner mig smått duktig. dock är detta
saker folk gör varje dag så jag är inte så duktig egentligen.
men om ja springer ikv så är jag lite duktigare.
ska grilla sen så de är ju flötmat så måste få bort de igen.

och igår kväll stretchade ja innan ja sov ><
typ tio situps (lol mer orkade jag inte).
sen åbäkade mig i en kvart så jag blev som spagetti sen.
men ja somnade fort iaf.

Under dagen igår så var jag i Deje.
Tog bussen dit på Kikkis busskort.
Sen åkte vi på auktion, åt min goda kladdkaka <.3
sen kom Mamma, Matilda och Mormor.
Mamma köpte bös, som Ann kallade de.
typ 5 stora och 5 små.
sen nga små grejjer man hänger framför gardiner,
och två runda bollar i keramik som va svarta ed mönster.
typ prydnadsmojjs. vi har ganska mycket bös nu.
vårt vardagsrum ser ut som en safari :P

nu ska ja äta en bit kladdkaka så jag blir tjock,
och sen vänta på mor som ska grilla.
ikv blire film på sexan !

adjöken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar