torsdag 12 augusti 2010

Hade visst typ inga bilder i kameran.
Inga som är roliga att lägga upp iaf.
men så jag gjorde en klagobild på mitt hår ist.
nu syns inte utväxten så mycket men, den är där!

Letade hur länge som hellst efter ngt på google som var snyggt.
Hittade INGET ! helt värdelöst å söka där efter en frisyr.
och söker man på mohawk kommer de bara tuppkammar :(
Så de blev endast en bild på snygga snygga
Audrey Kitching ! lite emo-hair men jag gillert!

Här är en misslyckad bild i ps åxå.
ett försök till att visa en snygg frisyr.

typ den "klippningen" jag har nu bara att ja har mittbena.
men tror ja ska klippe upp håret på ena sidan å lixom
slänga över allt hår dit.så de blir sidbena. får göra ngt
ut min "sidecut". venne vad. klippa in den i håret så den
inte ser så god damn retarded ut !

imorgon kommer kanske Blurdon :):):):):)

Kladdkaka och PS the night long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar