fredag 4 mars 2011

Varit i Deje nu i några dar. Utan internet.
känns så jävla osocialt och ensamt utan någon att prata med :(
Men nu är jag hemma och känner mig normal.

Kikki kom och hämtade min och Nikko hos mig vid halv ett eller ngt i tisdags.
Åkte alltså till Deje. Åt pizza,fotade,såg på tv i kikkis nya lägenhet.
Lingon och mjölk bor hon i ;) Här är lite bilder från fotningen:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Den första är min favo. bäst redigerad åxå. man märker nog mer och mer hur jag slarvar.
men de gör inget, är nöjd med bilderna. Fick även en idé till en nästa fotning.
Behöver bara en modell:P

Photobucket

Nikko skulle fotat mig åxå, men ljuset hann bli för dåligt.
Bilderna är alltså tagna mot en vägg som har ett fönster snett emot.
blev bra ljus tycker jag på mina bilder. Inga skuggor och sånt alltså.
Ska inte peka ut fel som kanske inte syns men, sista bilden är fin,
förutom att ögonen är suddiga:( resten är någorlunda skarpt.
Tacka vet jag stativet!

efter vi fotat och nikko åkt till grums, så gjorde kikki å jag smoothies,
mums:) glass,frusna bär,mjölk, en banan och sist lite socker.

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar