tisdag 8 mars 2011


Gjorde en ny header å bytte bakgrund.
inte versta skillnaden men jag var bara tvungen att ändra lite.
Är ju som sagt lite insnöad på gulligull å blommor. Imorgon är mitt uppdrag att
fota en annanas. Har läst ur bok nummer ett i serien av Scott Kelby.
Så ska använda mina nya kunskaper. Behöver en blixt så jag kan börja med bok
nummer 2 som jag fick i julklapp. Hittade billiga för runt 800. Under tiden så har jag
ju även 2 fototidningar jag fått av papilapi. Måste säga att dom är skitbra,
har bläddrat igenom lite och det finns jättebra exempel och dom visar skillnaderna
med bilder om inställningarna dom skriver om. Så man fattar precis,
Fullspäckat med tips å tricks.

omg vad osammanhängande text.
stay tuned for tomorrows adventure of the pineapple!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar