fredag 11 mars 2011

Ngt jag målade häromdan.

Photobucket

Måste börja rita mer.
Var jättepepp i en halvtimme på att äta å sen pyssla å måla å grejja.
Men så tog thomas all mat så jag blev så sur så nu sitter jag å surar.
drygat hela dagen när leo varit här. så jag tänkte ta tag i vissa saker nu på kvällen.
Igår gjorde jag dubbel stroganoff. Och jag fick en liten tallrik igår,thomas tog
en stor idag. å en till idag. han trodde jag "redan äte" bara för jag åt nudlar:S
ja det blir man ju mätt på. Blev skitsur! fick inge förra gången jag gjorde heller.
ä nu gjorde ja lixom DUBBELT så mycket. å fick fortfarande inge mer?
blir så sur.. låter säkert fånigt men. Han är så jävla bitchig jämt å är aldrig snäll.
Jag får fan göra allt! å så driver han med mig för ja inte har ngt jobb.
So ? han är ju hemma lika mycket som jag. För han går ju aldrig till skolan.
Jävla inkompetenta skitunge! 17 år å kan inte ens göra mat!
Från å med nu matstrejkar jag. kanske tillåmed går ner några kilo?
har världens putmage ändå så.

Nu får jag väl gå å göra ngt vettigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar