fredag 25 mars 2011

Fredag!
potatisen kokar så jag bloggar lite strunt så länge.
Åkte till coachen halv 11. Sen har ja rännde jag runt på stan i några timmar.
Köpte fimo-lera. Det är en ny, precis som cernit, fast mjukare.
så dom säljer inte cernit på panduro längre, bara så nu vet :p Så jag ska baka töjningar
senare ikv. Blev inte dom med leopard. men jag har en annan plan. Camé pluggar !
kan vara ngt :) fick jättefina örhängen i julklapp av matilda ju, men så kan jag
inte ha dom i övrehålen. så ska ta loss dom från pinnen och limma fast på svarta
pluggar ist. Hoppas det blir fint nu bara, så jag inte förstör dom i onödan.
Köpte även lite hokuspokus till Malin (nej ingen trollerilåda,tyvärr , vet att du vill
ha en men..) . sen fyllde ja på busskort å lite skit. Det var ju värt att jag satte mig
på en fyra hemåt, men så glömde jag att jag skulle köpa lera å fylla på busskortet.
så fick gå av å ta en annan sen -__-''
Men nu gör jag fickbullar och potatis. ska bli gött! år så jävla hungrig!
Träffade iaf Hanna,Anki och lulu på stan. skönt att se lite ansikten som inte är
kattansikten hela dagarna:P

Ska till Emelie efter jag ätit. Ska hämta big john. för er som undrar, det är ett vinglas.
(haha kom på nu att glaset i cougartown heter ju joe å inte john, haha .)
Hoppas det inte går i sönder imöra. ska ta med det till malin:o men det kostade
typ...9 kr. satteehh. dör nog inte. ah okej bry nu ska jag inte skriva mer.
lägger upp bilder senare på pluggarna och så :)
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar