måndag 21 mars 2011

Lite bilder från när jag och Emelie B grillade igår.
Måste ju säga att vi är ganska så kung på det.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Efter vi grillat kom david en sväng å hämtade öl. Sen gick jag å emelie till henne,
hämtade mysbyxor. Sen satt vi hos mig å tölade till halv 1 typ. shit vad man snackar när
man väl kommer igång. Vi såg även på Burlesque och dippade grönsaker och chips.
Tyckte inte filmen var så bra, tyvärr. Augilera got voice, de må jag säga.
Men hela filmen var en ripoff av Crossroads, coyote ugly och lite moulin rogue.
Förutsägbar åxå. Men ja, sevärd ändå tycker jag.

-

Nu snart trillar väl mamma genom dörren. Hon har varit i nörjett i häljen.
gött att jag har städat,dammsugit,badat voffa och klippt henne,diskat osv.
Så mamma inte har ngt att skrika om ><>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar