onsdag 23 mars 2011

Idag var det tisdag.
känns som att det fortfarande är måndag eller ngt.
har inte gjort ngt idag direkt. Leo kom nån gång innan 12. han skulle till bergvik.
Å jag hade tänkt träna lite för jag är så fet å ful just nu. tänkte färga håret åxå
och söka ett jobb åxå.
Men leo åkte aldrig så jag sket i att träna för ja pallar bara göra det när jag är
ensam hemma. Och mår så dåligt när han är här. För han är alltid hungrig å han vet
att jag inte har ngn mat. å mamma å jag handlar bara så att det finns mat till
mig hemma,eftersom jag är ensam hemma varje dag. Eller det är det som är
meningen iaf. Thomas ska ju vara i skolan. Iaf. vi solade lite på balkongen.
men sen blev vi arga på varandra tror jag. så vi pratade inget . han ville till bergvik å
jag sa att jag var för ful å inte ville. men vid 4 så gav jag upp. sprayade håret till döds
och slängde på mig smink å solglajjor. vi hann vara på bergvik i en halvtimme eller ngt.
sen ringde hans pappa. då skulle han hem. å SÅKLART köra bilen. jag vet inte men.
hatar när han gör det. jag har alltid hatat när kompisen inte sitter bak med en.
även om han inte kör så sitter han ju fram lix. men jag hann köpa lite hårfärg på coop.
helt säker på att den är billigare på willys. men leo vill ju aldrig följa med mig. jag ska
följa med jämt men han vill inte ens följa med ut med hunden när det är strålade sol å
jätteskönt att prommenera. sen när ja kommer hem blir jag ännu argare å börjar gråta!
för leo, jävla klant, har stängt ner mina två flikar. en med jobbet jag skulle söka.
å jag vet inte vad annonsen hette så lycka till å hitta den igen lixom . den andra fliken
var en sida där man kunde kolla på greys. faktiskt svårt att hitta sånna! man måste ju
vara medlem överallt. å jag hade sett fram emot greys hela min ledsna dag.
så det var droppen!! så jag satt å vad ledsen en stund tills ja kom på att kylen är
full i frosting. men avstog faktiskt. gjorde kyckling å ris å sås.
men är fortfarande jättearg! för hela dagen gick åt att göra..INGET! å kan inte
färga håret förens på torsdag morgon. för nu är det för mycket spray. och imorgon är ju
all spray kvar. och sen ska jag ju duscha. å man ska inte färga nytvättat hår. å då hinner
jag inte använda silverschampoo varrann dag innan lördag. när malin ska ha fest.
å jag tänkte vara tjusig. jag är bara så sur.
richard agerar mamma åt mig åxå. jag vet inte ens vad man ska skriva när man söker jobb.
som personligt brev alltså , eller ens info om sig själv. vad finns det att veta?
om jag var en arbetsgivare skulle ja väll skita i vad den som söker jobbet gör på fritiden,
om den har en pojk/flickvän eller om den har husdjur. I really dont giva a crap.
så vad skriver man? att jag är en sån som inte bryr mig om andras intressen eller att jag är
emo å sur hela dan . Ja DÅ får jag nog jobbet. Men jag tänker ju inte sitta å ljuga.
det går ju bra när dom läser det. men tänk om jag får jobbet då ? då lär dom ju märka att
jag inte är "glad positiv tjej som gillar att arbeta. jag älskar hundar och har en häst.
åh vad kul det är med friluftsliv. jag älskar att få brev. så jag vill jobba på posten".
Åh vad jag är emo. men det är bara det att jag känner mig så fet å värdelös just nu.
har massa fina pennkjolar och tubklänningar. kan inte ha dom för jag ser gravid ut.
utta ljug! fråga leo,david, emelie b eller nån i min familj . ville träna å bli smal till lördag.
så jag slipper ha korsett. men blev ju ingen träning idag. och jag tappade lusten.
jag måste lixom göra det på en gång, annars försvinner den där känslan man har inför ngt.
aja. ska sluta skriva nu. blir ju inte bättre direkt. någon som har några tips som ställen
där dom söker extrapersonal eller sommarjobbare så säg till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar