måndag 7 mars 2011


Det känns så tråkigt att blogga just nu. Inget att skriva om,
inge pepp på ngt alls,fattig som en lus, händer inte så mycket direkt.
Orkar inte ens göra inspirationsbild. Venne vad den ska innehålla.
Mitt huvud är bara så tomt. Har varit helt trött idag åxå.
När jag vaknar längtar jag tills jag ska sova igen. Jag tänker alltid
"idag ska jag göra massor", men de finns inte ens tillräckligt att göra
så det fyller en hel dag. Det går ju fort att dammsuga, tar en kvart lixom.
allt jag tänker att ja ska göra hela dan tar max två timmar.

Sitter och ser på Ullared med mor just nu. glömde bort att det var halv 8 hos mig.
Det är faktiskt bra, jag blir jättesugen på att laga mat och bju fina vänner på.
Eller så vill jag bara tugga i mig massa oxfilé och slurpa smoothies.
MÅSTE köpa en mixer alltså!
och måste göra om bloggen. den är tråkig.
Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar