torsdag 10 mars 2011

Photobucket

Tog en tripp till Deje after all.
Åkte bil med Leo-boi å dietmar-man, Leo-boi körde.
Men han var en bitch å jag å mitt hår fick vänta ute i en kvart:(
Men jag kom fram till Deje i tid iaf. Gick på Auktion med Kristin och Matilda.
Kristin köpte nummer 9. dvs fyndlåda med det nummret. ingen aning om vad som finns i.
Men de fanns en del. Det gäller att chansa på rätt. Eller rota som en kärring innan.
Men vi körde på chansning. Själv köpte jag två svarta ramar. Bilder är tagna olika nära.
Ramarna är större än böckerna. kanske 25 cm höga. böckerna är typ.. 15 eller ngt.
ren uppskattning. Men dom fick jag av kikki. Hon ville ha ngt att klistra in recept i.
Men så var det fotoalbum,rätt charmiga i plåt och plastfickor inuti.
Så jag fick båda. köpte plastrosor, hatar plastblommor.
Men det enda jag tänkte på vad "You can always paint the roses red"
(Finns ingen bra ursäkt till att inte veta vart de kommer ifrån) . Så köpte dom till fotningen.
ja jag vet att jag bullar upp med ngt som säkert inte kommer ske. varför skriver ja massa
onödig skit? Blir bara trött på mig själv. aja. -___-

Ikea ngn? Vill verkligen dit!

halv ett, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar