torsdag 17 mars 2011

Jag hatar mitt hår. Igår tyckte jag att det var okej. Men nu hatar jag det. jag skulle väntat tills jag färgade utväxten. Och det är glest på huvudet. SOM VANLIGT. jag har ju hur många som hellst. men det är fult fult fult! jag vill lixom ha stort hår. nu är det bara tungt,långt och omöjligt. Funderar på att ta ur dom. Är verkligen inte nöjd. behöver fler korta. så det lixom blir spretigt. och jag sa att jag ville ha tjocka dreads till hon jag köpte av. men egentligen är dom nog bara gjorda på mer hår och är stenhårda. Nej, inte alls nöjd.kan inte ens snurra upp det i en boll jag jag brukade kunna med dom blonda. så jävla värdelöst. Vad ska jag göra tycker ni :/?

2 kommentarer:

  1. Gör om tills du är nöjd! man kan ju inte springa runt och vara ful heller!

    SvaraRadera
  2. När dreadsen är nygjorda är dom ju stela : P
    Dom kommer bli mjukare och puffigare med tiden : P

    SvaraRadera