torsdag 17 mars 2011

Sitter å vräker i mig mat. har varit hungrig i flera timmar.
Åkte till coachen vid 1. sen till mammas jobb . sen femman hemmåt, gick av vid netto.
handlade mat och sen gick jag till hööks och köpte gummisnoddar för matilda glömde
dom hon skulle lämna imorse. Sen så gick jag och postade brev vid centrum.
sen gick jag hem. en jävla gåing!
sen (häver i mig nga slevar makaroner) sen hemma så hittar jag Leo.
Skulle dammsuga och skura golvet men det fick vänta . Sen kom david. Dom åkte vid fem .
så nu blev de ännu senare. följde dom med voffa till bussen. var inne igen vid halv 6.
skulle göra mat. men thomas ockuperade hela köket. Så jag dammsög å skurade.
Och nu äntligen äter jag. DOCK så är det mörkt.. IGEN. har ju ingen taklampa i
vardagsrummet. Och tänkte sitta där och dreada. Laddar iaf ner två filmer nu som
ja kan se i mitt rum medans ja sitter i håret. Men iof så är det halv 8 hos mig om 40 minuter.
Gah. denna dagen bara flög i väg. (äter mer makaroner å korv och inser att jag lyssnar
på britney spears.) Äre värt att slänga i några svarta dreads? har ju svartvita transor
men märkte nu att dom ser blonda ut. när ja hade dom och dom gamla dreadsen var
dom kritvita. men nu är dom nya dreadsen kritsilvervita så dom gamla var inte de längre :/
tur att ja ska köpa nya striped :)
(pallar inte säga randiga. eftersom ni säkert tänker på candycanes då.)

Aja mina armar är lama som spagetti men får väl börja med håret ändå.
wish me luck!

1 kommentar:

  1. Går du FORTFARANDE hos coach? : o Får man ens göra det..?

    SvaraRadera