tisdag 15 mars 2011

Lite bilder!

bild som legat på skrivbordet ett tag.
Photobucket

Och igår ritade jag lite. här är alla bilder.
Det blir verkligen bättre ju fler man gör. om man jämför från bild 1-3.
man får så mycket idér :) har fler st nu med. frågan är dock om jag orkar måla dom.
Photobucket

enskild bild på den sista jag gjorde. mest nöjd med den.
ska göra hela i tush. å sen färglägga den i ps. kommer nog bli eldfärgad
och klara färger på löv och sånt. i mitt huvud ser de bra ut iaf.
Photobucket


avslutar med en bild på katterna. dom sov så gulligt i mammas säng.
helt på rad:)
Photobucket

Väntade idag på ungdomsmottagningen för att ja skulle fylla på p-piller receptet.
40 MIN!! och det var INGENS tur på 30 min!
sen tog det 20 sek. lovar. inte mer . jag sa mitt personnummer och så frågade hon
om jag var frisk.sen var det klart. tog inte ens mitt blodtryck.
Fast det kanske man inte behöver. men hon kollade inte ens på mig.
Tyckte hon var obro. Iaf så när jag kommer till apoteket så säger snubben att jag
har ett gammalt recept kvar -__- så jag satt där i 40 min i onödan. värt.

nu ser jag på oceans thirteen och äter twix. mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar