söndag 6 mars 2011


Blev visst ugång igår med Leoboi och Davidboi, Träffade Nikko,Musse,Anki,
Lulu mfl på score. Blev en trevlig kväll :) Har städat å äte , sånt där som fixar bakfyllan .
tog en sväng med voffa, fast då var det ju ingen sol såklart :( skulle dra till david
men kommer nog inte bli ngt. Blir så sent. ska mysa med mami till melodifestivalen ikv.
tyvärr. Finns ju typ inget att se på tv en lördag. så kasst.
onödigt inlägg, så jag babblar på lite till. Är fett sugen på fanta.
skulle kunna häva flera liter.skojjar inte. hela jag är torr. behöver fanta så jag kan
färska upp min kropp. känns som mitt skinn sitter löst. händerna var helt torra
när jag vakna,som dom brukar vara dagen efter. fick dränka dom i lotion.
läpparna frasar sönder. till och med mitt hår är helt torrt känns de som.

Aja, leo laddar ner ngn film nu. så får väl se den då:O
the green hornet heter den. fast jag kommer nog bara dagdrömma om fanta.
slänger upp bilder senare från igår.
tjatja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar