tisdag 25 oktober 2011

Vilken ångestmorgon. vaknar av att jag dör. like being dead in a khan and then die
and then be born again. Tror endast martin kan make sense utav det där.
Anyways, klippte mamma lite. Jag är kung på att klippa. not. Hon går alltid med saxen
efter mig där jag klippt så fort ja går därifrån. känns ju bra. Tänkte jag skulle ta mig
en prommenix sen. Men är nog för lat. som jag alltid är. Men min kropp tynar bort.
Den får bara motion när den får alkohol. och jag tror det blir + - 0 då ?
Och pulp fiction bara trillar ner från väggen hela tiden. Ngt man kan sätta upp
saker med på betong förutom häftmassa eller tejp? hm vad mer onödigt kan jag skriva...
Min dator är sjuk. Den är ledsen. Den vill att jag köper en macbook pro och
avinstallerar photoshop så jag kan ha det på pro:n ist. Då blir han nog glad.
Vore så soft om jag fick praktik. för då får jag antagligen jobb där efter jul.
och då kan jag köpa en finfin dator<3 eller om jag ska köpa en skärm bara ?
i would loooooovvve en stor skärm bredvid. så kan kan redigera i 100% och inte typ...25.
Aja. Idag SKA jag tömma kameran . lovar. Har lite onödiga lövbilder jag tänkte
plåga er med. Berka looves lövbilder ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar