måndag 17 oktober 2011

Random, drömde att jag köpte denna.
Anyways. Sitter i min rosa mylittlemeliedräkt och funderar.
Funderar lite på varför spotify beter sig som det gör. Står inte hur lång tid jag har.
har jag hur mycket ja vill då ? men en del låtar är sådär mörkgrå=du får inte lyssna mer.
Så har typ 5 låtar ja kan lyssna på i min braiga lista. spotify är korrupt. Det är mitt nya ord.
tur då att de finns en sida så ja an ladda ner iag 50% av låtarna på spotify.
Men sorgen över att aldrig hitta rätt version av berserkergang gör mig extremly sad.
hm, jag hade inget vettigt att skriva. fortsätter skriva nonsens. (åxå mitt nya ord).
Kan säga att jag längtar cpmycket till att HBOs dvd med gaga släpps. är helt...ja venne.
Måste nog se på den ikv ändå. orkar inte vänta till november.
(kom just på att oktober snart är slut!!! sluta gå så fort tiden")
Om ni inte sett så gör det . "So happy i could die" ger mig gåshud. Är inte så
speciellt egentligen, men...ja venne.Lady gaga du är så..!
Och i början på "pokerface". Introt. Även det är ngt jag nåste uppleva innan jag dör.
Överdriver jag lite nu? Nu kom posten, hoppas mitt nya franslim kom :D
TUUUDELS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar