lördag 15 oktober 2011


Gammal bild. Lite relaterad . För jag brottades med fransar i en timme typ förut.
Hatar limet jag har. det är Adhensive eller va de heter. Fick tips om att de skulle bara bra.
Men det är det sämsta jag haft. det fastar ju inte? och hur kan man göra fel?
har köpt kineslim på tradra men de har inte kommit än. Det är en grön avlång "flaska".
Bästa nånsin. Fast tror inte de va de ja skulle skriva om...
Juste! Emelie B. väntar på henne. Borde väl kanske packa lite saker som ska hem till henne.
Men inte hört ngt från henne så ja venne om hon ens åkt från torsby.

Lockade håret och provade mina kläder inför imorgon innan jag fick damp på fransar.
Kommer ha awesome kläder och inget ansikte...
Photobucket
brybild. Borde ja ens ha lockigt hår?

1 kommentar:

  1. Hej, måste bara säga att jag verkligen gillar din header! Jättefin! :)

    SvaraRadera