torsdag 13 oktober 2011

Gu så duktig jag är. Tog cykeln till stan igår. Tränade lite smått i dag på "morgonen"
Och har dammsöge och diverse städgöra.Haha, pustade min spegel, man inser inte vad lortigt
ngt är förens det är rent! Hat fått paket på posten tydligen åxå.
fick sms att det inte gick dela ut så jag får hämta det på posten. Antar att det är en ring som
blev skickad som REK. Annars har jag no clue. Ska nog ta en rejäl runda med voffi,
förbi willys å acnebollarna (Tingvalla bollhall eller va de heter), måste ändå till OKQ8
och hämta en jacka som är mamis.
Sen Ica direkt och hem å äta mat. är redan hungrig:( vad lär jag inte vara om en timme då.
Åka till mammas jobb måste jag åxå. Ska färga håret ikv och handskarna som följer med är
ju helt värdelösa. Tur att ens mamma jobbar inom vården så man får rediga handskar!

bry. Hejdå^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar