fredag 28 oktober 2011

Dagen kort å goth: muppmöte vid 10 sen gick jag på stan med mami 20 min.
sen bytte jag till Matilda. Införskaffade stuff.


You know, just some skeletongloves,underpanties,leggins att måla skelettben på
eftersom jag fick fel på posten, svart spray, vit textilfärg. å ngn random tröja som var
skön från pojkavdelningen. Märke ju dock när jag kom hem att jag fått mail av hon som
postade fel strumpbyxor. Så jag ska få nya. hoppas dom kommer imöra.
annars målar ja ändå. Har färg över so...

Here is my megaawesomesuperfragilisticexpialidociousa klänning :)
and some tips;)

Photobucket
(min klänning har 3kvarts ärmar, så därför är benen "av")

skulle haft självlysande färg men hittade ingen. Dat woulda been cool.
Och orkar nog inte sminka mig så värst. glömde dessutom att köpa ansiktsfärg.

Dyka ner i sängen, God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar