måndag 3 oktober 2011

Fredag !
Åkte in till Martin och Alex för att spela ngt drickspel+spanska. Jag kan ju ingen spanska:(
Skulle åka till Deje med syster+patrik så blev inte kvar där så länge tyvärr.
Emma fixar håret, martin leker badass, kito "det är din tur", lina cute as always.
Väl i Deje så lekte jag med lulu hemma hos henne. Drack cider och pratade musik och
hur snygg och sexig gerard butler är. Sen drog vi till skogh. Bilden är på dejes
"nya" cykelbro. Totalt stadig bild.
Hos skogh.


söt misse:) som vägrade komma när man ropade ...

Iaf, sov hos Blurd'n för att patrik var för trött för att köra till kd.
nästa gång tar jag bussen hem. har inget emot att sova över,
men vill vara beredd på det. och det tar oftast hela dan innan man är hemma.
Neh, acka vet ja att vakna i min säng ^^

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Jag ser så underbart fräsch ut XD Utväxten gör allting myyyycket bättre ; D (Tur att jag gjort nåt åt det nu)

    SvaraRadera